Note to self:

Håll kläderna tvättade för den minsta är officiellt en kräkare. Helt plötsligt kastas det upp, gärna i situationer som då jag står i telefon med William som står med mäklaren bredvid sig och som ringt mig för att jag ska leta fram ärendenumret för bolånet eller varför inte i soffan vid tretiden på natten efter bajsblöjebyte och redan småkräk i sängen (därav soffsittandet) så hela filten och min bh (den andra för dagen) får åka raka vägen ner i tvättkorgen. Nu plötsligt, efter en halvtimmes god sömn i famnen, vaknar fröken och lägger upp en tjusig pöl lite inkognito sådär. Jag tror vi klarare oss rätt bra, jag ska tvätta av armen bara och sen tänker jag stå ut med lite kräks på tröjan. Det blir ändå inte något statsbesök här hemma idag direkt. Eller, Williams bror och hans tjej kommer på middag men till dess har jag kanske redan blivit tvungen att byta outfit av förklarliga skäl. Tvättmaskinen och torkskåpet går varma, elbolaget jublar.

Något är på väg upp. Morsan anar ingenting (antagligen inte jag heller).


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0