Feber och fullproppad mjölkbar

Nu är det kanske på grund av att jag ammar en bebis och en nästantreåring som jag drabbas, men hjälp vad spända brösten var när jag vaknade imorse. Febern ligger runt 38 och jag har ont som tusan i kroppen, är rätt säker på att febern hänger ihop med den fullproppade mjölkbaren. Med Greta fick jag mjölkstas med hög feber när Greta var en vecka, fy vad jobbigt det var. Nu har jag fördelen att kunna be Greta amma så den värsta spänningen släpper. Det innebär förstås att det även produceras mer mjölk, men någon vacker dag ska det väl stabiliseras.

Nä fy vad ruggig jag känner mig. Det blir vila och vatten idag (mellan amningar och hundprommisar).

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0