Att köpa hus ger sååå många vuxenpoäng

Jag har varit inne på sajter som värmepumpsforum.se och renoverabadrum.se. Jag har läst på om krypgrunder, äkta hussvamp, torpargrundens ursprungliga funktion och varför det skiter sig idag (vi har slutat elda). Jag har beställt besiktningar, jämfört elavtal, beställt flytt av abonnemang med mera. Vi har nog fixat allt utom kartonger att packa i och något att köra kartonger och möbler i från lägenheten till huset. Den liiiilla detaljen.

Vår lägenhet ska helrenoveras när vi flyttat så vi behöver åtminstone inte flyttstäda, hur bra som helst! 👍

25 oktober så!







Kommentarer
Postat av: Tinna

Vi har en hel del kartonger här om ni vill ha och du vet nån som ska uppåt m bil.:)

2013-09-21 @ 15:16:39

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0