Veckan som varit.

Veckan började med en fantastisk laxburgare...

 

...fortsatte med gudomliga, hembakade semlor...

 

...på onsdagen fyllde jag år och öppnade paket från mamma. Två gjutjärnsgrytor och en kokbok!

 

Eftersom Gretas farmor (a.k.a Barnvakt) fick förhinder tog vi lyxmiddagen hemma istället. Supermysigt och jättegott!

 

Räksmörgåsar med guacamole, äkta majonäs, ägg och tångkaviar. En ekologisk riesling till det = glad 28-åring.

 

Greta njöt inte lika friskt av räkorna så hon hämtade spöket Laban-boken.

 

På fredagen firade jag ihop med fina vänner. Här satt vi i backen och drack varm choklad efter att åkt lite skrana. Efteråt bastade vi innan vi tog oss hem och åt en god middag följd av chokladsmakandeätande och prat.

 

Lördagen avnjöts från hästryggen.

Min utsikt.

 

Nu är jag vissen och sjuk igen. Är sååå trött, igår gick jag och la mig kvart över sex och sov till klockan sju imorse. Det måste ju säga allt. Dessutom gör halsen ont och jag är febrig så nu tänker jag gå och lägga mig igen och hoppas det försvinner snabbt.

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Så snygg den blåa grytan är.. kollat på sån innan super snygg! och såklart grattis grattis till dig!!

2012-02-27 @ 14:51:05
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0