3G-bloggande

Hej Telia! För 317:- i månaden ska vi ha ett rätt snabbt bredband. Nu har det inte funkat på två och en halv vecka. Jag pratade med er support 1/2, 3/2, 4/2, 6/2 och 13/2. Sammanlagt har jag suttit i kö 4 1/2 timme. Den 6/2 sa damen att det skulle fixas. Den 13/2 fick jag veta att det fanns ett annat, gammalt problem som behövde åtgärdas av en tekniker. Denna tekniker skulle ringa upp inom tre arbetsdagar. Guess what? Tre arbetsdagar har passerat med 166% OCH en halv helg. Är jag nöjd? Nej. Har jag bredband? Nej. Ställer detta till problem? Ja. Känner jag lite frustration? Ja. Fast inget mot vad min pappalediga man känner, som inte kan surfa runt lite på jobbrasten.

Kommentarer
Postat av: Anneli Björklund

Ja, Telia har inte riktigt koll... Jag har numera bytt upp mig till 4G för 30 kr mer i månaden. Works like a charm. Men, då har ju tester med levande växter som ställts mellan två 4G antenner i ett växthus, visat att de som står närmast antennerna dör först... Fick veta detta efter att jag redan skaffat grejen...

2012-02-19 @ 08:44:24
URL: http://vanligadagarochsant.blogspot.se

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0