Mitt julmanifest

I år firar vi jul hos Williams föräldrar i Gullmark. Jag är väldigt glad över att vi lottat fram en person var att köpa julklapp åt, istället lägger vi mer krut på barnen (vilket jag hoppas håller sig på en rimlig nivå eftersom Greta öppnar leksakslådan en gång i månaden i bästa fall) samt kompletterar med en liten julklapp var till julklappsspelet.

Även om jag är glad över att vi gjort så här för att minska konsumtionen så älskar jag att tänka ut och ge julklappar till mina nära och kära. Min familj, mina bästa vänner och såna jag vill ska veta att jag tänker på dem fast vi kanske inte hörts så mycket på sista tiden.

Jag tänker inte avslöja vad ni ska få men så här mycket kan jag säga: julklappen från mig kommer falla under kategorin
Hemgjort,
Återanvänt
eller
Begagnat

Jag hoppas julhandeln når rekordlåga nivåer bortsett från att ovanstående når rekordhöga nivåer. Det kommer det göra i min enskilda ekonomis fall.


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0