Hej bloggen!

Vilken sommar! Vilken semester! Vilket liv!

Så kan man väl på det hela taget sammanfatta de sju veckorna som gått sen första semesterdagen började. Jag varit hästvakt, sprungit lite, startat projekt "barfotalöpning", gått långa promenader med och utan skor, plockat och njutit av smultron, hallon och blåbär, trätt upp ett stort antal smultron på strå åt dottern, ammat tusentals gånger, badat (för få gånger men ändå), gjort yoga näst intill dagligen, tittat på snart tre säsonger av "sons of anarchy", tagit sovmorgnar, frossat i vattenmelon, gröna smoothies och persikor, firat ettårig bröllopsdag, sökt och fått jobb, umgåtts med man och barn, skrattat, älskat och levt helt enkelt! Vi hann till och med rensa förrådet, helt galet. Och då har vi ändå tagit det så himla lugnt så tiden stått stilla...

Och nu...bildkavalkad!


















Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken härlig sommar! Kul att se lite bilder, och grattis till jobbet!

2012-08-18 @ 15:01:46
URL: http://www.avanai.se

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0