Telefonbyte

Jodå, vi har fast telefon. För mig är det viktigt av någon anledning, jag gillar tanken på att internet och mobilen kan braka samtidigt men jag kan ändå bli nådd. Jag gillar att kunna stänga av mobilen på kvällen när jag ska sova och veta att OM det skulle hända något och nån behöver nå oss så GÅR det.

Men nu har den trådlösa lagt av. Det gör inget, den fick jag med mig från mitt gamla samboförhållande och det är skönt att den visade sig vara lika ohållbar (med lite fysisk uppmuntran från en tiomånaders) som allt annat i den relationen.

Så då har vi fått byta telefon, äntligen! :-) Låt mig presentera:


Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Fräck!

2011-09-01 @ 16:16:13
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0