Idag är ingen vanlig dag, idag är Williams födelsedag -

HURRA HURRA HURRA!!!

Idag är det inte bara min älskade makes 29-årsdag (ja, jag vet att det inte är hans riktiga ålder men nu har han bett att få gå neråt i ålder i år och det är hans födelsedag så hans ord är min lag) utan det är även fyra år sen vi skulle haft vår första dejt.

Då fyllde W år en onsdag och fredagen innan hade vi setts (jaja, hånglat) på en efterfest efter kick-offen på musikhögskolan i Piteå. Jag var nykter, W smakade snus och öl. Detta resulterade i lite sms:ande (jag tog tydligen hans nummer innan jag gick från efterfesten vilket var konstigt eftersom det var han som tog mitt) och vi bestämde att vi skulle ta en dejt på onsdagen. På tisdagen kommer ett sms i stil med "oj då, jag kom visst på att jag fyller år imorgon. Om du vill kan vi ändå ta den där dejten men annars kan du komma hit på födelsedagsfika". Jag vill ju inte hindra en människa från att fira sin födelsedag så jag skrev att vi kunde ta dejten en annan gång och istället gick jag och min kompis Venla på hans födelsedagsfika. Ett par såna där djupfrysta tårtor bjöds det på och vi gav honom ett par ölglas och pizzatallrikar i födelsedagspresent. Det var tider det.

Nu till några frågor:
  • Vem glömmer bort sin födelsedag?
  • Vem gifter sig med någon som glömmer bort sin egen födelsedag...
  • ...OCH skaffat barn med honom?
På första frågan: William. På andra och tredje frågan: jag! För att jag älskar dig älskling! Puss och grattis!


Kommentarer
Postat av: Parrarna i Bygdeå

GRATTIS!!! Hurra Hurra Hurra Hurra!

Grattis på din 29 års dà :-)

Du och Linda är ju snart lika gamla, haha

2011-09-05 @ 20:02:56
URL: http://www.bebisbloggen.se
Postat av: Anonym

Det viktiga är att han inte glömmer din födelsedag!!!

2011-09-05 @ 22:33:24

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0