Halvmarapepp!

Om nio dagar smäller det, då ska jag springa mitt livs första halvmaraton! Det känns bra faktiskt och jag oroar mig inte nämnvärt (men ändå lite eftersom jag skriver det här inlägget...) över hur det ska gå. Jag kan springa sträckan och ska verkligen satsa på att ta mig i mål under två timmar.

Nu blev jag ju tyvärr förkyld ihop med resten av familjen i början av förra veckan så jag har inte sprungit en meter sen förra söndagens 20 kilometer. Istället peppar jag med bra mat, mat som gör gott för kroppen och ger energi, bra mage och ger kraft att kämpa emot förkylningsviruset. Inte lite mat - sånt tänk är förbjudet när man ammar och löptränar! Bra mat, så mycket bra mat som möjligt. Jag tänker att det ihop med lite solhälsning och stretch får duga tills jag kan springa igen.

Bra plan? Det visar sig om inte annat :-)

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0