Följ mina tider under halvmaran imorgon!

Imorgon smäller det! Då är det dags för DN Stockholm Halvmarathon och jag är SÅÅÅÅÅ laddad!

(Eller... jag hade årets sämsta löprunda igår, det kändes som om jag sprang med släp och hade tyngder i skorna. Men konditionen är det inget större fel på så nu peppar vi - sämre än igår kan det inte kännas imorgon!)

Jag kräver inte att alla mina vänner ska ta sig till stockholm och springa med mig 21098 meter med plakat som säger "heja Linda!" (även om det vore trevligt), men ni får gärna följa mina tider om ni är intresserade!

Så här gör ni:

SMS:a följande till nummer 72700: SHM 14726 (glöm ej mellanslaget)

Då får ni mina mellantider vid 5, 10, 15 km samt sluttiden. Jag har satsat på att komma under två timmar så vi får se hur det slutar :-) Tjänsten kostar 30 kr plus operatörens avgifter men det är det ju lätt värt, eller hur? ;-) Min startgrupp startar kl. 16:20 så ni kan ändå ta sovmorgon...




Kommentarer
Postat av: Noomi

Grymt! Stort lycka till!! =)

2011-09-16 @ 22:41:03

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0