Dagens ambition hanns inte med

Idag hade jag tänkt att jag och Greta skulle ta oss till mariakyrkans öppet hus för stora och små. Det är så himla mysigt där, bra sångstund och trevliga vuxna och barn. Dessutom ligger det bara tre minuter härifrån. Men nu är det så att det är en liten chansning att hinna dit till sångstunden 09:45 eftersom Greta vaknar mellan 9-10. Idag vaknade hon visst kl.10 och då var det ju kört.

Jag vill ju inte ställa väckarklockan för att hinna till öf med mitt barn liksom, men det verkar vara det som krävs... Fast jag klagar egentligen inte, det är ju bara drygt tre månader kvar av min del av föräldraledigheten och om det innebär att ligga i sängen til 10 på förmiddagen så accepterar jag det. ;-) När William är hemma kommer hon med all sannolikhet inte ligga lika länge eftersom hon inte kommer kunna morgonamma i typ tre timmar.

Så nu ligger en helt ambitionsfri dag framför oss och snart kommer Emmelie över på kaffe :-)

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Tack för fantastiskt gott kaffe, det är så roligt att jag har så nära till er :-)

Att få mysa med dig och Greta, det laddar verkligen batterierna. Du är en fantastisk vän och Greta världens goaste tjej.

2011-09-29 @ 21:44:07
URL: http://www.bebisbloggen.se
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Oj vad skönt att hon sover så länge på morgonen...



HÅller helt med dig.. känns allt sådär att sätta klocka..

2011-10-05 @ 10:17:43
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0