Bloggläge: Mys.



Greta sover middag efter chockuppvaknandet halv åtta imorse. För två veckor sen kom hennes tredje tand, den första i överkäken. I samma veva misstänkte jag och Gretas mormor att hon hade en till på g på samma ställe fast på vänster sida i överkäken. Sen dess har det sett misstänkt svullet ut där när man kommit åt att titta och i förrgår tyckte jag mig se ett litet risgryn på väg. Men idag såg jag minst två tänder på G där uppe på hennes vänstersida. Jag skulle inte bli förvånad om det är en till på G så hon får en hel rad där uppe. Inte konstigt att hon har det jobbigt med livet just nu och kanske är förkylningen inte bara ett virus...

Annars har hon faktiskt bara sovit middag en enda gång per dag den här veckan, då sover hon 1 1/2-2 timmar och sen somnar hon vid 20-21 på kvällen och har vaknat vid 09:00 på morgonen. Fast idag blir allt upp och ner skulle jag tro och så är det ibland. Gäller att hänga med bara :-)

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0