Härliga onsdag

Idag behöver inte alla lampor i lägenheten vara tända klockan nio på morgonen för att man ska se något. Hoppas det fortsätter så. Det där regnet igår skulle nog varit himla mysigt egentligen om det inte var för att jag var så obalanserad som människa...

Imorgon ska jag tillbaka till Strömbäck och vikariera som körlärare precis som förra veckan, kul! På fredag ska jag och William packa med Greta och ett gäng noter och köra till Storuman där vi ska ha sångclinic med ett gäng elever som läser digital musikproduktion på folkhögskolan där. Det ska bli riktigt roligt! Vi har ett ganska späckat schema på lördagen men hoppas Greta tycker det ska bli roligt att se och lyssna på alla dessa människor som sjunger. Greta får följa med på körlektionen imorgon också, tror hon kommer uppskatta det :-)

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0