Fördelen med gästrum

Greta har varit besatt av Snorets härskare sen i lördags morse och natten till igår vaknade hon vid fem och kunde inte somna om eftersom hon fick ner för mycket snor och slem i halsen. Så i natt sov W i gästrummet (a.k.a musik/massagerummet) och det var bra det. William sov som en stock hela natten och det gjorde vi med. Greta ammade kanske fyra gånger i stället för tjugoarton och tänk vad anpassningsbara vi människor kan vara. Jag kunde vakna upp med huvudet i hennes spjälsäng och benen på andra sidan vår säng, helt på tvärsan alltså. Vet inte hur jag hamnade så men det var väl Gretas framfart som jag hängde med i i sömnen helt enkelt. Vi sov på härsan och tvärsan, varje gång jag vaknade låg jag på ett nytt ställe.

Greta vaknade klockan 10:00 så nu har vi just borstat tänder och klätt på oss (nåja, jag sitter i pyjamas). Ska ner på stan och se om det finns ett Nordea med kontanthantering kvar.


Kommentarer
Postat av: Familjen Toad

"Vet inte hur jag hamnade så men det var väl Gretas framfart som jag hängde med i i sömnen helt enkelt. Vi sov på härsan och tvärsan, varje gång jag vaknade låg jag på ett nytt ställe."



Precis så var vår natt också. ^^

2011-10-04 @ 13:16:08
URL: http://audhumble.wordpress.com
Postat av: Linda

Härligt att dela upplevelser, inte sant? ;-)

2011-10-04 @ 18:43:28
URL: http://niskalainen.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0