En otrolig höstdag!

Idag har det varit helt fantastiskt underbart soligt höstväder. Greta har varit väldigt snorig men pigg som sjutton, pratar på och kryper omkring som bara den. Dessutom verkar det nya vara att stå och gunga med händer och fötter i backen, det händer grejer med balansen minsann.

Jag hade en härlig 16-kilometers löptur i höstsolen. Här är några bilder från sträckan längs Umeälven:





Jag är nöjd med tiden också, 5:30 min/km i snitt. Däremot fick jag känningar i vänster knä som hindrade tempot på slutet. Tusan också, just som löparknäet på högersida verkligen verkar läkt ut. Jag får inte blunda för det längre - jag är stel som ett kylskåp och trots att jag stretchar noga efter varje löptur är det nog dags att komplettera med lite yoga.

Ikväll är jag gräsänka eftersom W är iväg och DJ:ar i långtbortibyn. Jag passade på att göra de ljuvliga rawchokladbollarna som jag hittade på Höstlyckas blogg. Testa dem, de är sjukt goda!


Ja just det, vi hade det verkligen jättemysigt på vår dejt igår. Greta hade det också bra med farmor, däremot var hon väldigt skeptisk mot farfar när han kom dit. Innan de åkte hem gick det dock för sig att tuta på farfars näsa, då hade ju både pappa och farmor stått och kramats med honom för att bevisa att han inte är farlig...
Jag och W höll oss faktiskt från att bara prata om Greta under vår middag, det måste ju betyda att vi var redo för barnvaktssituationen?

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Vilka underbara bilder! :)

2011-10-05 @ 10:40:59
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0