Ändra dygnet

Som jag skrev så har vi ju ett lyxproblem. Vi har inte gjort så mycket åt det eftersom det inte stört oss, jag har ju tid att ligga i sängen till tio om man säger så. Men nu har hennes läggtid gått och blivit senare och senare, senare än jag och W vill gå och lägga oss. Och då blir det lite tradigt faktiskt. Så idag var andra dagen i rad som jag ställde klockan på ringning. Igår vaknade vi tjugo över åtta och idag tjugo i åtta. Det går åt rätt håll alltså. Däremot får man nog ge det några dygn innan hon fått in den nya morgonrutinen så pass att hon börjar somna ett par timmar tidigare på kvällen. Till dess har vi långa, härliga dagar tillsammans! ;-)

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Hemskt när dom drar på läggtiden. Ett tag var casper sån men då gick vi helt enkelt och la oss och släckte alla lampor och då kom han smygandes och la sig...



Sv: höst och stearinljus hör nog ihop :)

2011-10-07 @ 13:15:54
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0