Önskemål

Till den person som bor här, är 188 cm lång med mörkt hår och skägg:

Om det i fortsättningen blir för varmt i sovrummet på natten, skulle du kunna byta till ett svalare täcke istället för att ställa upp balkongdörren så jag slipper ligga kall och frusen och halvt utan täcke (eftersom någon liten individ vid alla nattens tusentals amningstillfällen passar på att flytta lite på det där jobbiga som ligger ivägen för hennes mamma) och undra om det blåste in så mycket luft från våra fönster förra vintern också?


Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - Mamma till Emma

Låter som något mindre roligt det där och framförallt kallt

2011-11-14 @ 11:17:20
URL: http://mammacherie.se
Postat av: W

Till mitt försvar måste jag ju meddela att jag halvt drömde att Linda petade mig på ryggen varav jag vaknar och undrar tyst vad hon vill ; får inget svar. Sen i mitt halvsovande tillstånd kommer jag på det! (tror jag..) Linda tycker ju att det är för varmt naturligtvis, så jag går och öppnar balkongdörren och känner mig samtidigt stolt och glad över att vi förstår varandra så väl, även utan ord!=)

2011-11-18 @ 20:08:38

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0