Naveln.

Igår när vi legat och ammat i sängen satte sig Greta upp och hittade min navel. Det var otroligt fascinerande att trycka in fingret i min navel och tänk när det sen visade sig att Gretas pappa också har en navel! Men kulmen nåddes när Greta blev uppmärksammad på sin egen navel, wow! Då ledsnade hon omedelbart på våra och fokuserade på sin egen. Så där satt vi, familjen Navel, och Greta satt och tittade fascinerat på sin mage när nån av oss (med lite tvång av lilla fröken) pillade lite på hennes navel. Tog man bort fingret hämtade hon liksom bara dit det igen. Spännande.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Visst är det underbart när de hittar nya saker att upptäcka. Måns provade ett tag med att stoppa makaroner i naveln för att magen skulle få mat :-)

2011-11-11 @ 14:47:29
URL: http://www.bebisbloggen.se
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Anna är också glad för navlar. Säger man var är annas mage så drar hon upp tröjan och stoppar fingret i naveln. Hon älskar även pappas navel, den är ju så djup och fräck...

2011-11-11 @ 18:50:48
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0