Från spädis till bäbis till...ja, vad kallar man en ettåring?

Jag skulle ju lägga upp såna där fina bilder efter ettårsdagen, ni vet. Men det hände inte förrän nu.


Första mötet på operation, 9/10 2010.


Ett av de första amningsförsöken.


En av de sällsynta och helt fantastiska vakna stunderna på BB.


En månad gammal, ett av de första fungerande liggamningstillfällena. Yey!


Två månader!


Tre månader!


4 månader och dop.


6 månader!


7 månader, blw:ar för fullt.


8 månader!


9 månader och tredagarsfebern.


10 månader, norgefararleden, Klimpfjäll.


11 1/2 månad - böcker böjar bli superskoj!


Ett år! Första tårtan.


Glad med gåvagn på sitt kalas.


Ettårspaket!


13 månader - läser bok med morfar.


Sover i hängstolen med morsan.






Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Härliga lilla ungen! :) Är helt makalöst hur dom utvecklas på ett litet år... :)

2011-11-24 @ 11:51:42
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0