Föräldrar på besök! :-)

Idag kom mina föräldrar upp hit till Umeå och kvällen har vi spenderat lagandes en fantastisk risotto. FANTASTISK.
Greta, som somnade halv sex i onsdags och halv sju igår, gjorde allt för att inte bli trött och somna. Det var så himla roligt att bara vara uppe och hålla igång och dansa till låtarna på Doobidoo och kasta sig mellan famnar, vem vill sova då liksom? :-)

Vid halv nio var jag tvungen att sticka ut på svågerjakt (glöm inte mobiltelefoner om ni är omyndiga och är inne i stan en fredagkväll, föräldrar och vi andra vuxna i familjen blir väldigt oroliga av sånt) och när jag kom tillbaka tjugofem minuter senare låg det en djupt sovandes tjej i sin mormors famn. Gounge.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0