Slappsöndag - me like

Vilken grym slappsöndag det har varit. Najs. Vädret som bestått av sol, hagel och sånt däremellan har varit väldigt angenämnt att göra ingenting i. Vi for iof iväg och handlade men det faller in under ingenting-kategorin ialllafall. Nu har vädret förbättrats, vi har just ätit middag och vi har jordgubbar och vispgrädde som väntar till efterrätt. Greta har tagit tupplur, kanske har hon tänkt hänga med oss ikväll istället för att sova eller så somnar hon vid åtta ändå. Båda alternativen är bra :-) Just nu är snörena och dragkedjan på min hoodjacka vääääldigt spännande.

Mot deklarationen!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Superhärlig blogg. Läs gärna min blogg om hur det är att sitta i fängelse.

2011-05-01 @ 19:21:50
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0