Finbesök och härlig löptur!

Igår var fru Parment från Bygdeå på besök, Emmelie alltså. Hon kom lagom till 10-kaffet och stannade lagom till 14:30-fikat. En optimal dejt alltså ;-)
Som vanligt hann vi samtala oss igenom en drös ämnen såsom hållbar utveckling, föräldrarskap, duktighetsfrågan, livsfrågor såsom kontrollbehov och massa annat som inte går att kategorisera direkt. Tänk vad härligt det är att ventilera såna saker, det går med några få i ens liv men långt ifrån alla.

På eftermiddagen var det dags för 7 km löpning på 44 minuter enligt träningsschemat. När jag nästan var hemma såg jag på mobiltimern som inte ringt än att jag hade över 5 minuter kvar så jag fick fortsätta en extrasväng runt mariehem. Jag kände mig stark och njöt vartenda steg, vinden till trots.



Kommentarer
Postat av: Emmelie

Vad impad jag blir av ditt löpande. Tack för en underbar dag med dig och Greta.

2011-05-26 @ 09:42:27
URL: http://www.bebisbloggen.se

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0