Blodomloppet - varför det kan sluta bra, varför det kan sluta dåligt.

Varför det kommer gå bra: Jag är inte orolig över sträckan, 10 km. Varken konditionsmässigt eller mentalt. Jag har förvisso inte sprungit den sen ett bra tag innan jag blev gravid men den är historia i kroppen liksom. Så på det sättet är det lugnt. Jag har inget tidsmål utan ska bara göra mitt bästa efter dagens förutsättningar, det blir som en första check.

Varför det kan sluta mindre bra: Om knäet börjar göra ont slutar jag springa direkt och börjar inte igen förrän det är bättre. Så är det bara, det löftet har jag gett min kropp. Så det är säkrast att fröken Niska tar det lilla lugna och så håller sig knäet friskt och fint så blir det finfina fisken det här.

SMHI säger 13 grader och sol till kvällen, hoppas det stämmer :-)

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0