William har semester.

Jag skulle så hiiiimla gärna vilja lägga upp en bild på honom men jag beskriver istället (det är nämligen väldigt spännande för mig, jag har aldrig sett William på en förstasemesterdagen-dag förut):

  • Kalsonger
  • Vitt linne
  • Skrotar runt
  • Kollar Spartacus på datorn
  • Körde en dryg minuts plankan för ett tag sen, antagligen för att med gott samvete kunna gå tillbaka till att
  • skrota runt.
Han ser så avslappnad ut, jag tror min fästman är skapt för semester. Tur vi är lärare båda två så vi får en del av den varan.

Kommentarer
Postat av: Therése

Hej!



Hittade din blogg av en slump. Kul att även du skriver blogg :) själv har jag varit riktigt dålig på att uppdatera min blogg på senaste..



Jag var så inne på att köpa en vävd långsjal efter att jag testat din på lunchen i tisdags så jag tittade runt en massa på nätet. Sen ringde jag även min kompis Ellinor som är "sjalfreak" för att höra vad jag skulle tänka på när jag skulle köpa en.. fick då till svar att jag gärna fick låna av henne, hon har 16 st sjalar och hennes son är över 2 nu så sjalarna används inte just nu.. imorgon ska jag dit och pröva och låna hem nån/några. Det blev lite billigare än att köpa :)



Läste att du ska gifta dig snart, vad roligt :)



Hoppas du har en trevlig midsommarafton.



Kram Therése (med dottern Iza..)

2011-06-24 @ 20:07:44
URL: http://mumtoebba.blogspot.com

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0