Quorn?

Igår var vi hos Malin och Ulf och åt tacos, det var jättetrevligt. Frågan är bara om den vegetariska färsen var quornfärs? Vi ska väl ta reda på det, jag har nämligen legat dubbelvikt med enorma magsmärtor i nära på ett par timmar på morgonen innan jag till slut kunde ta mig iväg till badrummet och stoppa fingrarna i halsen eftersom jag kände på mig att det var den vägen det skulle komma upp.

Jag äter inte quornprodukter annars eftersom det känns lika äkta som gelehallon och eftersom det var ett tag sen så vet jag inte om magsmärtorna kan bero på det. Jag googlade iallafall och läste om fler som drabbats av magsmärtor när de ätit quorn.

Jag som bakade scones och allt (då startade det onda), for iväg och köpte marmelad, ost och DN och tänkte njuta av nybakta scones, latte och DN så här på söndagmorgonen. Latten gjorde jag krypandes på golvet och gav sen till William, det kändes inte schysst att servera min mage med sånt i tillståndet den var i... Så tur för William som fick nybakta scones och latte i morse ;-)


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0