Midsommar - med goda vänner gör det inget om det är skitväder! :-)

Igår firade vi midsommar med Emmelie, Andreas, Måns och William i Bygdeå. Dagen bjöd på några fjuttiga grader och regntunga skyar men det går ju att vara inomhus också. Det dåliga vädret bidrog till konstnärens skapandekonst och jag stämde fiolen för första gången på typ åtta månader. Sen jammade vi - jag på fiol, William på akustisk gitarr och sång, Andreas på slagverk och William på elgitarr utan batteri. Resultatet hör ni här nedanför, filmat av Emmelie. Greta sov som en stock i sjalen på min rygg, om det var tack vare de smäktande tonerna eller om sömn var den enklaste utvägen för att slippa eländet kommer vi nog aldrig få veta...




Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har tidigare inte läst din blogg men insett nu hur mysig jag tycker den är. Bonus med lite Jonny Cash ;)

2011-06-27 @ 11:20:58
URL: http://frokenthea.wordpress.com
Postat av: isabella - mamma till Eira

heja heja vad glad man blev av att lyssna på johnny cash!

2011-06-29 @ 22:51:48
URL: http://isabellaskrypin.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0