Magiskt, bara magiskt

Igår hade jag en fantastisk löprunda på 13 km. Jag har märkt att min kropp tycks komma över en spärr efter 5 km då allt känns bra i kroppen och det bara flyter och så var det även igår. Jag sprang till Nydalaspåret, tog 10 km-rundan där för första gången (njöt bland annat av att springa över myrar på spångbrädor och ha sällskap av en hare i skogen) och sprang en liten omväg hem igen. Jag lyckades hålla nere tempot i spåret trots att det brukar gå upp om jag springer en runda för första gången där jag inte har några riktmärken att förhålla mig till.

När jag var klar hade jag mycket kvar att ge, jag hade kunnat springa 8 km till utan problem kändes det som. Fantastiskt.

Kommentarer
Postat av: Tella

Gud vad du är duktig!!

2011-06-20 @ 20:32:27
URL: http://tellasplace.blogspot.com

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0