Gravid

I natt drömde jag att jag och William väntade barn nummer 2. Vi var jätteglada tills jag kom på att Greta fortfarande bara var 8 månader. En bebis alltså, och här gick jag och var gravid?? Nej, abort skulle det bli.

Nu kan någon få för sig att det här var en dröm på väg att bli sann. Men jag kan då lugnt förklara att om jag nu skulle bli gravid vilket det inte finns några planer på än på ett par år så skulle jag inte göra abort. Och anledningen att jag drömde det jag drömde är inte någon undermedveten föraning utan helt enkelt för att jag ska till mödravårdscentralen idag kl.15:00 och snacka preventivmedel.

Så det så.


INTE aktuellt.

Kommentarer
Postat av: Emelie - Högst upp i Sverige

Paniken liksom!

Jag drömde samma när Lova var ca 6 veckor och jag bröt ihop i drömmen. Jag vill ha fler barn och längtar men fan inte nu! Vilken ångest jag hade i drömmen, då var det skönt att vakna haha

Det är skitroligt med två barn men det tar även mycket energi och jag vill att mina blir några år äldre innan en nummer tre kommer :)

2011-06-16 @ 18:29:35
URL: http://minbebis.com/blogg/danem

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0