Dejt på tu man hand :-)

Ikväll var jag och William bebislösa på riktigt för första gången. Ja, jag vet att Greta är 8 1/2 månad. Ja, jag vet att många inte väntar riiiiktigt så länge innan de lämnar bebisen hos mormor och morfar/farmor och farfar för första gången. Ja, jag vet att en timme och fyrtiofem minuter inte är jättelång tid och att uteserveringen vid kanalen tio minuters promenad härifrån inte är någon jättesträcka ifrån vår lilla ängel men det var ändå stort. Jättestort. Och ett glas rosé, för er som inte vet, är också Jätte.Stort. Ett glas till och jag hade riskerat att bli arresterad för alldeles för kraftigt alkoholintag.


Ett JätteStort gals glas rosé


Öl går också bra. Och ett tvångsleende på order av fotografen.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0