Efterlysning!

Ella. Några specifika kännetecken:

  • Bästa vän
  • Gudmor till mitt barn
  • Stöttepelare i livet
  • Brudtärna på mitt bröllop om två veckor
  • Kan möjligtvis ha en trasig iPhone
  • Kan möjligtvis ha en fungerande iPhone, i såna fall med flera sms och missade samtal från mig och i såna fall även ett tillhörande dåligt samvete över att inte besvara dessa (fast jag tror mer på trasig iPhone faktiskt)
  • Driver en fantastisk blogg
Har du sett eller hört något om denna kära vän till mig som jag saknar oerhört? Let me know!

Kommentarer
Postat av: Ella

Trasig iphone!

Den, liksom alla mina tidigare telefoner pallade inte trycket. Jag kan dock ringa på den, ibland. Försöka ringas idag?

2011-07-24 @ 11:01:45
URL: http://atatranakampa.se

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0