Aaaaahhh!!!

Snacka om att jag är i behov av en rejäl piffning. Långt bort är dagarna då man såg ut (och kände sig) såhär:



Eller såhär:




Idag ser jag mer ut såhär:

Lite skev med ett hår som inte går att ha utsläppt och som allt oftare blir kvar hela dagen i just den ickeomsorgsfulla uppsättningen jag gjort på morgonen.

Men det ska bli bättring - jag fick presentkort hos frisören av William i julklapp och jag har bokat tid för klippning och färgning 29 januari. Har ingen aning om hur jag ska färga men vet att mycket av håret ska bort så det blir nog bra det!

Och apropå hur jag ser ut nuförtiden så väljer jag ändå skatboet flera gånger om ifall det innebär att man får den här bonusen:


Och ja - det är ett Roland Fp-7f som står i bakgrunden men nu är det inte det jag syftar på utan Greta. :P


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0