PMDS

För nån vecka sen satte jag igång med mina piller igen, pms:en var i antågande. Den här gången satt biverkningarna i lite längre än de två dagarna förra gången men igår kände jag äntligen energin rinna till igen. Däremot sover jag illa på nätterna, vaknar upp i vargtimmen och har väldigt svårt att somna om. Det verkar inte tabletterna hjälpa mot den här gången... Jag har inga jobbiga tankar utan det är mer tröttheten som slår till och gör att jag knappt orkar planera någonting. Beviset på att det blivit bättre igår var att jag lyckades eliminera tvätten som väntat i tvättkorgen alldeles för länge... När man tvättar kläder man glömt att man själv eller barnet hade har det gått för lång tid sen sist.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0