Nu händer det grejer!

Det är så himla kul att studera Gretas rörelsemönster nu. Hon har blivit så stark och det ser ut som att hon rent fysiskt faktiskt är redo att dra iväg på tvåbent promenad vilken sekund som helst. Hon ser ut att fundera över saken rätt ofta faktiskt, men väljer till sist att krypa/hitta stöd på vägen att vandra längs med för att komma dit hon vill. Men så plötsligt ställer hon sig upp, helt utan att hålla i sig i något. Och inte nog med det! Hon ställer sig upp med vikt. Med båda händerna tar hon tag i nån leksak eller något som ligger framför henne, kanske som motvikt till baktunga rumpan? Det ser skitsvårt ut men det är väl för att vi inte riktigt har samma rörlighet som hon... :P

Jo, just det. Vi promenerade en sväng i lägenheten och hon gick bredvid mig och höll mig i en (1!) hand.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0