Men så är jag ändå så jävla bra

Vid 04:00 i morse vaknade jag och hade svårt att somna om. Vargtimmen, ni vet. Jag låg och tänkte på ditt och datt och då slog det mig - jag sprang för kort tid i söndags! Långdistansen skulle pågå i 112 minuter och resultera i ca 17 km löpning. Jag gick aldrig klart matte B, fick på ett magiskt sätt G i matte A och kämpade mig (nåja, skolkade) mig igenom högstadiematten. Antagligen därför fick jag 112 minuter att bli 1 h 42 min när jag satte timern på mobilen och sprang 17 km.

Så, summan av det hela var att jag sprang sträckan men på 10 minuter för kort tid. Jag ligger alltså lite före mitt träningsschema och det känns bara najs.

Kommentarer
Postat av: Tella

Gud, vad duktigt du är som springer så långt!! jag fattar inte hur man orkar. Vill också klara av sådana sträckor. Längsta är väl 12 km och då höll jag fasen på att dö :-)

2011-08-24 @ 06:38:34
URL: http://tellasplace.blogspot.com

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0