Jag lyckades!

Efter att ha freestylat fram en killergod chili sin carne så har jag just lyckats övertala min man om att han är jättesugen på kladdkaka. Så nu måste jag tyvärr utföra min hustruliga plikt och baka en åt honom, allt för att behaga.

(Reds. översättning: jag är så sjukt sugen på kladdkaka och min man ville egentligen inte ha men sa att jag kunde baka en ifall jag ville. Så nu gör jag det, allt för att behaga mitt chokladbegär. Maken är iväg och köper vispgrädde. Receptet är givetvis detta.)

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Nu blev jag ju sugen på kladdkaka! FÅr ta och äta upp pajen så jag har en ursäkt att baka ngt nytt :)

2011-09-01 @ 12:41:26
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Har en sådan i ugnen just nu så hoppas den är lika god som du skriver! :)

2011-09-02 @ 10:56:08
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0