I slutet av augusti

Nu ska här bjudas på originalkomposition à la Linda Niska Selberg!

För ett par år sen spenderade jag och William sista helgen i augusti i Klimpfjäll. Vi hade det oförglömligt underbart och en av dagarna när vi var ute och vandrade ploppade den här låten upp i huvudet med text, musik och allt. Jag var tacksam att ha mobilen med mig så jag kunde skriva ner texten även om det var lite livsfarligt att gå på spångbrädor och samtidigt knappa på mobilen. Men jag är så glad över resultatet! Den här inspelningen är från min examenskonsert på musikhögskolan i piteå i april förra året.

Hoppas ni gillar den så här allra sista dagen av årets augustimånad.


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag kan förstå varför ni drog tillbak dit dagen efter bröllopet i början av augusti.

kramar

2011-09-01 @ 09:14:36
Postat av: Emmelie

Vilken låt och underbara bilder :-) Nästa sommar måste vi ju bara åka tillsammans, ungarna skulle älska det.

2011-09-01 @ 10:29:34
URL: http://www.bebisbloggen.se
Postat av: Tella

Fin låt! :) Och vad härligt att ni trivs så bra där uppe. det är verkligen vackert! Kram

2011-09-02 @ 11:35:11
URL: http://tellasplace.blogspot.com

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0