Förlåt älskling...

...jag håller just på att misslyckas totalt med middagen.

Jag är egentligen rätt bra på att laga mat och har det senaste året upptäckt tjusningen med recept. Tidigare var jag receptanalfabet och hur väl jag än följde recepten smakade det alltid skit. Men så vände det och matlagning blev ännu roligare än innan, särskilt när jag upptäckte receptskatten på internet.

Fast nu följer jag ett recept och det blir. verkligen. inte. bra.

Fan.

När jag freestylar i köket blir det alltid supersmarrigt, jag lovar, men jag orkade bara inte göra det idag. Och snart kommer W hem från gymet och kommer vara jättehungrig och jag kommer vara jättehungrig och Greta kommer vara hungrig men hon kan ju åtminstone fylla på med bröstmjölk om maten smakar peck. Vi andra får äta rostmackor.

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas att ni blev mätta iallafall

kramar

2011-08-18 @ 21:45:18

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0