Rulla runt!

Igår hörde jag Greta protestera där hon låg på filten i köket. När jag kommer ut i köket från toa så ser jag att hon låg på mage! Hon har klarat av det där med att rulla från mage till rygg flera gånger men rygg till mage har hon kämpat med. Hon har bara en liiiiten detalj kvar och det var nog därför hon var förbannat, det är den där jobbiga armen som ligger underst när man rullar över och därmed hamnar under magen och inte går att flytta på. Så vi ska se när hon löser det där och upptäcker att man kan knixa lite med armens position innan man rullar över för att det ska bli lättare att njuta när man väl kommit på mage.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0