Gudmorsbesök!

I torsdags landade gudmorsan Ella här i Umeå och hon stannade ända till i lördags! Ja, det är faktiskt "ända till" eftersom vi ses så sällan och det var längesen vi hade sån här kvalitetstid tillsammans. Hon fick mysa mycket med Greta och skämde bort Greta med fantastiska presenter från henne, gudmormor och gudmors syster. Bilder kommer! Och jag fick också mysa med Ella vilket jag verkligen behövde. Som vanligt dök vi in på djupa samtal om livet, beteenden, vanor och ovanor, livsmål och annat som måste ventileras för att man ska kunna funka som människa. Iallafall vi.

Bägge kvällarna skämde vi dessutom bort oss allihop här hemma med god hämtmat och därmed noll matlagning, inte något som kan bli en vana (tyvärr) eftersom pengarna behöver gå till annat ibland också men det var helt klart värt det! Och vad snackar jag om pengar för egentligen, Ella bjöd ju faktiskt mig och William på maten den ena av kvällarna...

Greta verkade tycka gudmor är en riktigt schysst typ och det bådar ju gott inför framtiden! :-)

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0