Blablabla

Efter en rätt så sömnlös natt då Greta hade tjorv med magen och höll oss vakna mellan 03-07 vart hon slutligen en nöjd bebis igen. Hon låg på sin filt på golvet och jag kunde bara skratta, alla de här nya ljuden som kommit och som man får höra när hon ligger där och babblar på för sig själv är så underbara! :-)

Nu ska vi göra oss iordning innan vi far iväg och köper en leandervagga. Det ska bli spännande att se vad hon tycker om den men jag tror den kommer fungera jättebra både som dag och nattbädd åt henne några månader framöver! Sen ska vi fara iväg till Gullmark och hälsa på Gretas farmor och farfar. Jag gissar att vi kommer totaldäcka i säng rätt tidigt ikväll...

Ha det!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0