Bilder från helgen


Greta somnade skönt i morfars trygga famn...


...och sov vidare hos mormor...


William fick en fin pappapresent.


Pappa provar Williams senaste gitarr.


Jag, mamma och Greta!




En sån liten hand :-)


Mamma och pappa testar vår nya sittplats i vardagsrummet. Fotpall är kung.


På lördagen kom mamma och pappa med matingredienser för ett helt kompani! Det blev musik...


...relaxande...


...och matlagning.

På eftermiddagen var det dags för promenad:

...och har du inte gjort det redan kan du ju kolla in videon från inlägget nedan!

Jag kan informera om att det numera bor typ fyra västerbottenspajer, åtta förberedda pizzabottnar med tomatsås och en hel låda hembakt bröd i vår frys. Jag kommer med andra ord inte svälta på dagarna här hemma, fantastiskt! :-)

Kommentarer
Postat av: Hedda

Vilka underbara bilder!!! Dettta är kärlek!!



ps. asitsnygg tapet, fattade inte alls hur den såg ut när du förklarade inser jag nu, men nu förstår jag, just fab!!

2010-11-27 @ 23:28:14

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0