AAaaaah! :-)

ÄNTLIGEN har mamma och pappa fått träffa Greta! Vi har även fått upp möblerna de tog med sig från IKEA så nu har vi världens mysigaste vardagsrum med hög umgängesfaktor :-)
Jag hoppas stort på lite mer sömn i natt än igår, imorgon ska nämligen jag och mamma baka västerbottenspaj. Inte en, inte två utan fyra stycken ska det bli. Hon har förberett allt så jag ska ha att frysa in sen, hon är nog lite orolig över mitt matintag och det tyvärr med rätta. Men jag har blivit bättre på att få i mig fler lagade mål mat per dag nu än första veckan efter att vi kom hem från BB då det där med mat var helt kört och aptiten låg nere på botten. Men då underlättar det ju helt klart att ha lite paj i frysen... ;-)

Nu ska jag ta och göra mig iordning och se om man kan få sova en stund innan fröken matvrak vaknar... Godnatt!



...förresten ska jag läsa Ellas kommentar till förra inlägget en gång till...

Kommentarer
Postat av: Ella

När jag kommer upp ska jag också laga massor med mat till dig, äter du veg+fisk/kyckling som vanligt typ?



Jag ska inte bara laga mat åt dig, jag ska överösa dig med kärlek och energi. Två månader innan tremånaders-tröskeln är passerad och det kommer bli lättare under den tiden också!



Ser så mycket fram emot att se er så du anar inte!

2010-11-05 @ 22:52:21
URL: http://atatranakampa.shapemeup.se

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0