Julefrid

För typ elva dagar sen bloggade jag något i stil med att jag skulle komma igång med mer bloggande. Så blev det inte, jag har varit allt för trött för sånt och därmed omotiverad. Nu har vi iallafall julstämning här hemma och Greta bara växer och växer! Om tre dagar är det jul och jag var faktiskt ute en vecka i förväg och köpte alla julklappar. William fick ta Greta i fredags då jag for ner på stan och shoppade i all hast, hann sätta mig ner i lugn och ro med en latte också mellan butikerna. Det var mysigt men det mysigaste var att komma hem igen... ;-)
Här kommer lite bilder från veckorna som varit:


Vardagsrummet.


Vardagsrummet med mitt husdjur Granen. Jag: älskling, far du och köper gran? William: Du får vattna och dammsuga! Jag: okej!


Först tyckte Greta att det absolut finaste att titta på när man låg på skötbordet var moppskaftet...


...sen fick hon en jättefin mobil av Emmelie som Måns och William vuxit ur. Den är numera favoriten nummer ett!


Styrketräning.


Funny time med pappa.
















Kommentarer
Postat av: Emmelie

Vilka jätte fina bilder! Vad roligt att hon tyckte om mobilen :-) Den har varit till stor glädje här med ;)

2010-12-23 @ 15:13:54
URL: http://www.bebisbloggen.se

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0