Vad gör man med en stukad fot?

Vet ni? Jag har varit väldigt ovarsam med den här stackaren för jag visste inte att man skulle vara speciellt varsam. Nu är det 10 dagar sen jag stukade den och den gör fortfarande ont, är inte helt vinklingsbar, det känns som ett blåmärke när jag trycker på det svulla området och längs med utsidan av hälen löper en blå linje, blod då alltså. Det ser ut som ett blåmärke men gör inte ont när jag tar på det. Vad ska jag göra? Gå till doktorn? Vila? Is? Värme? Jag ska googla lite tror jag.

Kommentarer
Postat av: W

Hmm, jag började tänka på kallbrand men det är väl kanske lite väl extremt? Du måste ta hand om dig!

2009-05-02 @ 10:33:13

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0