Lägenhet på Ankars

I höst pluggar jag ju i Piteå igen vilket innebär att jag jagar studentlägenhet på nytt. Jagar och jagar, det finns fyra sidor lediga studentlägenheter på pitebos hemsida så det känns väl rätt lugnt. Jag står uppskriven på två stycken, en är jag nummer ett på och den andra (som jag helst vill ha) är jag nummer två på. Båda är 34 kvadrat med separat kök, ena är i porten till höger om williams port och den andra till vänster om hans port. Den ena har balkong, den andra har badkar. Jag vill ha balkongen, även om badkaret kan avnjutas under större del av året än balkongen kan. Men ändå. På tisdag får jag veta om den som står före mig tackar jag eller inte, säger personen ja så tar jag den andra. Då förstår ni lite hur bostadssökning går till i piteå, det finns värre platser... ;)


Kommentarer
Postat av: W

Vänster, höger, vänster höger.. Hmmm, vad är bäst?=)

2009-05-21 @ 01:08:19
Postat av: saran

ge det en månad eller två så är det klippt. det handlar om NÄR man söker.

2009-05-21 @ 06:22:02
URL: http://saratrorhonvet.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0