Jag är nöjd.

Jag är mer än nöjd. Jag är bra jag, sov typ två timmar men är inte trött. Än. Var på skolan halv nio, övade inför in voice proficiency och spelade in harmoniläraprojektet (jazzballaden "Fragile Wish"). Tio över nio började harmoniläratentan, jag svarade på allt och hann kolla igenom det. Jag fick tillbaka sidorna jag gjort i harmoniläraboken för att få extra credit och jag fick A på dem. Jag gick till 1140-byggnaden och gjorde min proficiency, det kändes skitbra! Nu är det en väldigt läskig sak för mig att säga eftersom jag kan få ett email med informationen att mina resultat inte var lika bra som det kändes men skitsamma, jag har verkligen utvecklats och det kändes jättebra att sjunga. Övning är nyckeln, öva öva öva. Vad med saker det händer då alltså.

Nu har jag två timmar på mig innan jag ska träffa Melissa och äta lunch, efter det ska jag lämna in arrangering 2-projektet och skriva arrangeringstenta. Så nu ska jag bege mig till 150-byggnaden och skriva ut sista sidan av mitt arr och sen ska jag ägna mig åt lite arrangeringsplugg. Skulle tippa att jag behöver en kaffe däromkring ett-tiden när jag ska träffa Melissa...

Men det här känns så sjukt bra.

Förresten, idag opereras min syster för diskbråck, ni kan väl hålla tummarna för att det går bra? Det ska jag göra, sen ska jag leka personlig assistent åt henne när jag kommer hem. Då kan hon passa på att utnyttja mig för vad hon än behöver, är det inte det systrar är till för?


Kommentarer
Postat av: W

Härligt älskling!!

2009-05-06 @ 18:18:00
Postat av: tintin

Det tycker jag verkligen att du ska göra! Jag saknar dig!!!

2009-05-08 @ 07:07:06

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0