Hej Sverige! Hej Åkersberga! Hej tetrapack och knäckebröd!

Fråga mig inte hur det känns att vara hemma igen för jag har inget svar. Jag har bara hunnit komma hem och sova bort hela eftermiddagen (det blir så när man landar runt lunch och kroppen tror klockan är halv sju på morgonen och man bara har sovit en timme, ni vet) och så har jag ätit middag med mamma och pappa.

Det finns onekligen stora fördelar med sverige, william finns ett telefonsamtal bort (ett betydligt billigare telefonsamtal) och hela sverige är fyllt av  människor jag älskar och har saknat. Dessutom är det ett väldigt vackert land, särskilt den här årstiden. Den här sommaren kommer bli himla fin.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0