Halsont och mosig

De senaste två veckorna har varje morgon varit den andra lik - den har startat för sent och jag har en känsla av att ha blivit överkörd av ett ånglok eller två under natten som gått. Den här morgonen har två stora förändringar: 1. jag vaknade så tidigt som 9:15. 2. Jag har dessutom väldigt ont i halsen.

Klockan 6:00 på onsdag morgon ska jag sätta mig i bilen och köra upp mot piteå och då ska jag ha packat allt som packas bör, helt enkelt allt jag har här nere hos mamma och pappa. Jag förstår inte hur det ska gå till, när ska jag orka det? När ska jag få motivation att ta tag i dessa klädesplagg som ligger och skräpar i två öppnade resväskor och hur ska jag organisera det hela? Jag förstår inte mer än att det kommer vara riktigt skönt när det är klart. Pust.

Till råga på allt så är det väldigt fint väder ute. Då kan man inte sitta inne och häcka med packning och larv, eller kan man?

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0