Överlevande, två stycken

Vi lever, jag och William. Men det är knappt. Vi som inte slagit många knop idag är så hysteriskt trötta och William kan ju faktiskt skylla på jetlag. Kanske har han också tagit med sig några baciller från planet för vi båda känner oss lite hängiga för tillfället.

Jag har just skrivit klart mina åtta takter till songwritinglektionen imorgon, "The Devil in Heels" blev titeln, ska nog fortsätta jobba på den. William har nog rätt, det är en R&B-låt av någon sort.

Godnatt fina ni!

Kommentarer
Postat av: tella

Ta vara på tiden tillsammans! :) Och jag måste nog ändå tjata att jag vill höra dig sjunga!! Tror du e grymt bra! kramen

2009-03-10 @ 06:21:13
URL: http://tellas.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0